pinkuniiicorn

Alla inlägg under september 2012

Av Abbey Holbrook - 29 september 2012 16:37

Tjojss, varit i stallet och mc och nu hemma har skelat med Robban Pinnen Millie Fimpen och Nero! <3 Jaop men tänkte ladda upp bilder! <3        

Av Abbey Holbrook - 29 september 2012 08:13

Hejj bitches, hahah nejj men skojjar.. är riktigt trött nu D: Vi steg upp 08.00 men de e bara för vi ska till stallet :D <3 Vi ska äta snart den klä på oss och lite sånt sen sticker vi kl 09.00 :D <3 Jaop men har inte mycket att skriva om men hörs!

Av Abbey Holbrook - 28 september 2012 17:47

Toto mitt allt. Vart ska jag börja? Från den sekunden jag såg dig visste jag att du var min! Min första kärlek och min ända! Det jag försöker säga är att jag älskar dig enormt mycket. Älskare dig min lilla snubbe! <3  

Av Abbey Holbrook - 28 september 2012 16:37

Dagens snyggingar blir Jacob Nillson och Hanna Chase! 


Passa på nu killar Hanna är singel! 


Synd där tjejer Jacob är inte singel!     

Av Abbey Holbrook - 28 september 2012 15:21

Hej.. Hur mår ni då? jaop varit i skolan lååååång tråkigt men slutade tidigt 12,50 anligt slutar vi 14.30 ... Sen tog jag och bästis bussen sen har jag ätit pasta och nu sitter vi och äter vitlöks bröd och på datorn! :D <3 Jaop  hon ska sova här! HIHIHIHI.. jAOP MEN BLOGGAR LITE MER SENARE PUSS!

Av Abbey Holbrook - 27 september 2012 17:30

Dagens snyggingar blir Myj wessberg och Stoffe lundberg!


Passa på nu killar Myj är singel!


Sorry tjejer Stoffe är inte singel, om jag mins rätt :D    

Av Abbey Holbrook - 27 september 2012 17:12

Min dagggg! Jaop var i skolan vi var typ halva klassen och den andra halvan var på KM! Jaop fick rätt mkt gjort i skolan, lolzz! Jaop sen stack jag då till stallet och rycktade Robban, Millie och Ner'o :DD <3 Jaop juste så ska jag börja med dagens snygging! :D Jaop jag laddar uipp senare! :d Jaop sen de dåliga nyheterna var att jag fick resulltat på när jag var hos docktorn tog då 8 blodprov!!! Jaop men de sa att jag var hög laktors DD: Jaopp så får inte äta nått med mjölk aja ses! <3

Av Abbey Holbrook - 26 september 2012 19:20

      Hejj, jag bloggade ju imorse! Och jag sa att jag skulle skriva om Börjes som jag var på! :D Hiiihihihi.. Men skolan var kul iaf lite lång tråkig men ändå :P Jaop sen åkte jag då till Börjes och då köpte jag rid byxor och strumpor skulle köpa skor men det fanns inte dom jag ville ha så vi ska ditt senare! Rosemarie var super stressad för min mamma väntade på mig hemma för jag skulle till henne idag ;P Så det var oxå därför jag inte hann! ;PPP Sen kom vi hem då och så lagade mamma mat till mig, chicken nuggets och pommes! Mums fillibaba! :DD Jaop men sen kollade jag family guy ocg har dushat och ska bara chilla nu! Ses


Bilder kommer nu! :D / på vad jag köpt /


Presentation


Tjo, jag är en liten random brud på 12 år och bor i Karlshamn! Med min Pappa. Jag gillar hästar o killar! :3 Hehe, jag går i skolan i mörrum. Denna blogg handlar lite om allt möjligt! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards