pinkuniiicorn

Alla inlägg under februari 2013

Av Abbey Holbrook - 28 februari 2013 15:49

 

Av Abbey Holbrook - 27 februari 2013 07:00

Hej, japp har inte bloggat så mycke, men måste göra ett snabbt inlägg! Min buss går om 5 min! ;p haha igår, så red jag ju! Jag red Zlatan o de gick inte bra! Han var as snabb, de gick fan inte att stanna honom! Nästa vecka ska jag nog ha Lino! ;) och inte mer snack om hästar!

Jag somnade fan om 4 gånger imorse, snacka om trött -.- och sen ska vi ha gympa direkt på morgonen jippi..
Idag har vi alla tråkiga ämnen förutom gympa! Typ engelska svenska SO, orkar Inteeee! Vi hörs sen puss! :*

<3

Av Abbey Holbrook - 25 februari 2013 16:51

Av Abbey Holbrook - 25 februari 2013 06:03

Godmorgon, förlåt att jag inte bloggat, men har typ glömt o massa..

Som en del kanske inte visste men jag har färgat håret brunt! :D Men de syns inte så mycket ändå. ;)

Jag har haft ettt jävla bra sportlov iaf, Hoppas ni också har de, om ni nu hade de denna veckan eller så! :D

Jag har ju mest varit i stallet om man säger så, sen har jag sovit borta rätt mycket.

Bakat med bästa vän o annat..

Och nu är de måndag igen... Skooola, men är rätt taggad ändå. Är dock inte allls trött!

 Bjuder på lite bilder vi hörs sen! <3          

Av Abbey Holbrook - 15 februari 2013 06:43

Hej, nu är jag vaken och skypar med Liselott! :D hehee! Idag, ska jag t skolan och göra något matte test! :DDDDDDDDDDD FUCK NO! Haha pallar it! Sen ska jag t något Jävla disco typ! ;p Hahah kommer nog bilder från de sen! Hehe men ha de bra vi hörs! <3

Av Abbey Holbrook - 13 februari 2013 06:13

Hej, idag ska vi åka skridskor med skolan! :D vi ska bland annat ha lite konståkning! Yeye! Igår när jag red Filippa så kände jag att jag kunde döda henne -.- hatar hästen efter jag trillade av! Men de gick bra först när vi kom till traven ökade hon hela tiden! ( trav häst väldigt snabb! ) haha och sen när vi galopperade gick de skit bra fyfan vad mjuk hon är! ?Hehe! Vill ha henne nästa gång också!
Jaop, hörs! ~

Av Abbey Holbrook - 9 februari 2013 21:45

Nu har jag kollat på Melodifestivalen! Den bästa va Sean banan! Yeyey han äger! Hehee nu är jag trött och ska nog däcka snart! Hehee söööv gitt!

Av Abbey Holbrook - 8 februari 2013 07:41

Kan de bli bättre? Har tappat bort mitt busskort! Sen måste jag betala för att åka t skolan! Sen fryser jag! Är trött och vill dööö! Fyfan! Är på dåligt humör! Sen nu när jag hoppade på bussen så hittade jag inte mina pengar! Och så var bussen sen OMFG! Hejdå!

Presentation


Tjo, jag är en liten random brud på 12 år och bor i Karlshamn! Med min Pappa. Jag gillar hästar o killar! :3 Hehe, jag går i skolan i mörrum. Denna blogg handlar lite om allt möjligt! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards