pinkuniiicorn

Alla inlägg under januari 2013

Av Abbey Holbrook - 31 januari 2013 21:05

Blev inte så som jag hade tänkt med bloggandet.. Men nu tar jag min lilla tid! :) idag har varit fett bra borde lite sorgligt och mycket bra! :) De gick skit på mitt test idag (y faaan! Ska bättra mig!

Stallet, idag var jag i stallet och träffad hjärtat, Lino! Och träffade bland annat kompisar och åt mc!

Sorligt, att Basse flyttar imorgon! :'/ öh kommer dö utan honom min lilla sak!
Aha nuu är jag trött ses sen byeeeeeeeee! ?

Av Abbey Holbrook - 31 januari 2013 06:34

Hej, vad gör alla?, idag är jag faktiskt på bra humör ändå.. Haha.. Och alla ni som har blogg på " bloggplatsen " om ni har iPhone så gå in på app store och ladda hem bloggplatsen, de är as bra! Japp, idag ska vi till biblioteket yeyeyey (y.. Kommer nog bli mycket bloggande mer från skolan och kompisar thihihi.. Just nu ligger jag i soffan och latar mig. Kollar lite på tv och bloggar namn! Haha vi hörs mer sään puss

Av Abbey Holbrook - 30 januari 2013 15:41

Snart ska jag till stallet, och kolla när Janina rider ;) <3 Och sen är de skötamöte kl halv 6 ;) <3 

Grattis Emmi igen..<3 Idag är de också 3 veckor sen Bebisen lämnade mig. <3 * Robbedoes * 

Okej men vi hörs! ;D <3    

Av Abbey Holbrook - 30 januari 2013 06:25

Fattar inte att jag orkar ha gympa på morgonen ;P Haha godmorgon! ;) Hatar onsdagar fast ändå tycker jag om de! 

Vi har fan gympa direkt på morgonen i typ 2 timmar.. ÖH! På lördag så lämnar Bastian mig och flyttar till Danmark.. ;/ Fyfan! Btw Grattis till min bästavään EMMI! <3 Aja min vi hörs mer seeeeen! Bara jag som har såå dålig humor! <3

Av Abbey Holbrook - 29 januari 2013 06:45

Hej, igår så var jag i skolan och hade lite NO, och sen kom jag hem vid 15.00 tiden sen åt jag en macka och sen upp till Poppe intressant? -.- Jaja igår så höll jag på att döö, jag hade feber och huvudvärk och kunde inte sova ilr äta.. Men mår bättre nu! ;) 


Idag? idag ska jag upp till Janneberg och rida, sen kanske sova över med Ebbis" ;D Japp idag har vi slöjd i skolan.. 

Och sen kanske upp till Poppe en sväng. ;) 

Jaop men måste gå nu viii hööörs!   

Av Abbey Holbrook - 28 januari 2013 05:52

Idag är de ju skola.. Hatar Måndagar -.- 

Jag mår skit bra ändå. Dock var de inte skönt att vakna imorse! Jaja, jag har fixat ny header, hope you like it..

Idag blir de ju skola och sen stallet.. Klockan typ 4-5 så hinner nog blogga lite sen när jag kommer hem! ;) 

Men ha de gött, och skriv gärna en kommentar! :D    

Av Abbey Holbrook - 27 januari 2013 20:59

Haj, hur mår ni?


Just nu sitter jag och chattar med Ebba! 

Idag? Idag har jag varit hos mitt hjärta! Poppe! Jag mockade och fixade hö och lite så..  Och sen har jag haft det förjävligt med Ebba, vi gick till bode och sen blev vi mulade och blöta sen gick vi hem igen Haha dööör! Så jävla kallt.. Imorgon är de skola och sen upp till Poppe och ta foto! Yeey.. Sen har jag bara chillat typ.. Hahah go   dnatt! ;*

Av Abbey Holbrook - 22 januari 2013 05:33

Godmorgon! Snart är månaden slut, och tror ni jag klarar 119 besökare? Snäälla hjäälp.. 

Har sätt att bloggen har förbättrats iaf. :D 


Just nu : Nu sitter jag och latar mig i sängen, ska snart upp och fixa mig till skolan! 

Haha, gud vad jag saknar somren ASSÅ.. Guud kan de inte åtminsone vara april nu? Plz? 

Någon mer som saknar somaren? 

Har fan inget kul att blogga om sorry... 


Här kommer en låt som beskriver allt! Saknar sommar!

Presentation


Tjo, jag är en liten random brud på 12 år och bor i Karlshamn! Med min Pappa. Jag gillar hästar o killar! :3 Hehe, jag går i skolan i mörrum. Denna blogg handlar lite om allt möjligt! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards