pinkuniiicorn

Alla inlägg under november 2012

Av Abbey Holbrook - 29 november 2012 10:28

hej är nu på norrevång och spelar handboll världens snabbaste inlägg men :)

Av Abbey Holbrook - 28 november 2012 06:54

Japp, juste jul börjar ju närma sig? Och jag tycker om jul bara för presenterna :DD Woop woop! Nej men är de inte snart man typ ta upp julgranen och  skit? Hahah vet typ inget -.- Haha hör sen. <3 mmmm peppakakor!  

Av Abbey Holbrook - 28 november 2012 06:43

Tandläkaren, ja jag var hos tandläkaren! Vilken jävla bitch han var ändå... Som sakt hatar jag tandläkare! Haha men ändå.. Hann inte blogga igår för hade inte tid, datornbara stängdes av och kom från stallet typ kl   8 så a! Men jag var ju då hos '' tandläkaren '' och sen till stallet och så.. Sen kom jag hem dushade  skypade lite med Casper sen la mig typ :P Jaja jag och liselott hade iaf lite kul i väntrummet hos tandläkaren... Och juste får inte glömma Teddy som sitter bredvid mig!    

Av Abbey Holbrook - 27 november 2012 06:19

Har hittat sjukt fina hästar! Vilken tycker ni? 1 2 3 4 eller 5?          

Av Abbey Holbrook - 27 november 2012 06:03

Hej alla, nu fick jag lust att blogga! ;) Japp vad gjorde jag igår? Jo jag hade utvecklingsamtal och de gick väl bra... Asså ni får förfan typ skriva på Facebook eller kommentera vad jag ska göra för mina 100 besökare!!!" Inte kul för er och vänta? ;/ Men iaf så efter de ar jag på ica och då köpte jag haribo. Japp sen släppte pappa av mig hos Robban! <3  De var lite roligt med för i söndags så hade vi ryktävling och det gick ju bra! Men om ni undrar om mitt finger på en bild är det Dimman som bet mig!"Sen kom jag hem då var Saga hos oss och vi höll på lite och så sen dushade jag och gick o la mig! Japp men hörs sen!        

Av Abbey Holbrook - 26 november 2012 15:33

Hahahhaha kolla länken! http://www.google.se/limgrens?

Av Abbey Holbrook - 24 november 2012 19:23

Hahhaha nej men hajj! Just nu  skypar jag med Molly! <3 Iaf snackade precis med Lisepott! Jaop men nu ska jag packa kläder ska vinna rycktävlingen imon fyfan asså -.- Jaop hahah bloggar mer sen ;*       

Av Abbey Holbrook - 22 november 2012 20:52

Hej allihopa idag har jag varit med Bastian ;* Haha vi dampat hela dan typ... Sen varit hos kaninen och Robban! Ska nog kalla kaninen Kalle, btw kanske inte sakt de men har skaffat kanin! ;P Japp men sen träffade jag Robban. Längtar tills lördaaaaag, ska till börjes och köpa toffsar och lite godis ;PP Ska har ryktävling på söndag och då ska min bby vara med! ;P Men måste dra nu pöösss! <3 ROOOOOBBAN! <33333  

Presentation


Tjo, jag är en liten random brud på 12 år och bor i Karlshamn! Med min Pappa. Jag gillar hästar o killar! :3 Hehe, jag går i skolan i mörrum. Denna blogg handlar lite om allt möjligt! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards