pinkuniiicorn

Alla inlägg under oktober 2012

Av Abbey Holbrook - 31 oktober 2012 10:45

 Hej allihopa..  Ehm aa ja har dock inte gjort mycke bara haft kul med kompis ;) Kommer lite random bilder på ig och myj sen aa på vår '' kladkaka ''         

Av Abbey Holbrook - 29 oktober 2012 22:42

Hej, många som har frågat om min facebook, och nu har jag skaffat skype oxå så då kan jag ju aa ge ut den oxå? ;) Japp så bestämmde mig för att ge ut min facebook och skype, på facebook heter jag Abbey holbrook och har en  bild på mig som är typ lite rosa aktig och på skype så heter jag sexyuniiicorn! Har de så bra!

Av Abbey Holbrook - 29 oktober 2012 08:37

Hej, kanske låter lite konstigt men måste klaga på mig själv ;/ Nej men tycker dock att det börjar bli lite tråkigt att bara skriva om vad man har gjort ändå... Ska nog börja skriva lite mer random stuff eller vad tycker ni? Kommentera gärna! Och nu väntar jag på att min lilla bajs ska vankna! :ss Oh idag ska vi väl till stallet antar jag ;) Kommer väl bilder sen! två saker jag stör mig på är att  att ni måste kommentera och säga vad ni tycker annars kan jag inte förbättra mig! Och en sak till är att jag kan inte kolla på en blogg som inte har bilder, de e ju sjukt tråkigt! Men kommetera gärna och säg vad ni tycker!

Av Abbey Holbrook - 28 oktober 2012 22:05

Hej. Nu har myjj kommit eller hon kom kl 7 men ändå ;p

Jaop sen jag har ju varit med Hanna oxåå.. Jaop och skit  tråkigt.. 

Sen träffade jag Stoffe eller vi gjorde ingen mening i typ 25 minuter men men ;P Nu gör vi inte mycke precis ätit pommes och chillar, skönt! Hah inte ett långt inlägg men har inte mycket ber och säga :s Juste har och tipsa varje söndag kolla på Beck skit bra kl 21.00 på kanal 4 :) Check it out och juste Solsidan oxååå kl 20.00 Hihih  :* 

Av Abbey Holbrook - 28 oktober 2012 08:46

Hej bloggen :) som sakt känner mig jävligt nyttig ;) chips och redbull till frukost awwwsome :) Nej men ska äta frukost snart... Just nu chillar jag i soffan och bloggar från mobilen! Och idag ska jag inte göra så mycke men jag vet att Myj kanske kommer och det får vi hoppas på :p kanske inte långt inlägg men bloggar väl mer sen :) hare fett bra ;)

Av Abbey Holbrook - 26 oktober 2012 06:08

Neeeeej, men heeej! Jag är skit trött inte fått en blund sömn har varit närvös då ;s  Och tagit en hel del bilder eller 3 st men men!.. Jaop jag vaknade då kl 02.00 och varit vaken sen dess...... Och ingen är inne på fb så har tråkat sönder sen kan man inte ringa nån heller bajss! Aop idag händer inte mycket ska t skolan ha hattparad ;p sen hem, träffa Stoffe sen typ disco som Hanna tvingar mig till! ;s <3 Jaop kommer lite bilder ;P Och den svarta bilder är lite random bara, Like if you can see me!      

Av Abbey Holbrook - 24 oktober 2012 17:26

Hahhahah, kanske lite konstig rubrik men kom fan inte på något annat! ;) Så fick bli de! ;ss Skola : Ja de har varit en jävlit lång dag iaf.... Jag vaknade typ 05.20 ;S sen tog jag bussen kl 06.00 från mamma sen tog jag  en buss hem 06.30 för hade hunden med mig sen en buss kl 07.00 så aa rätt kul -.-  Sen när jag kom t skolan så hade vi idrottoch de var handboll rätt kul :-)  Och så på fredag blir de knutkalas i skolan sen lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <33333 Ingen mer som längtar? Sen satt jag i bussen med Andre och så fick man se hans bästa vän som satt på buss hållsplatsen när  han skulle av xd OCH HAN VAR JU INTE PRECIS DEN VAKRASTE! Myj ( Anton ) Hahahahhahahah nejj men va elakt. Iaf så har jag försökt ringa Janina men hon svarar aldrig -.- I hate youuuu.. <3 Menställ gjärna frågor :) <3 Pöss

Av Abbey Holbrook - 23 oktober 2012 06:17

Hej, rätta sakt godmorgon.. Denna morgon har varit j*****t segt :s  Typ dog. Vaknade 05.30 klädde på mig sen gick o la mig igen så dåligt vs de.. Men ska snart till skolan tar bussen kl 07.00 :D Så får man träffa Andre på bussen ;P 

Aja, tbx till igår. Jadå kom min kusin Saga hon skulle sova här men det blev inte så och de e jag jävligt glad för :s Hade så ont i huvudet igår hon skrek och skrek ( hon var glad ) Men skönt att jag fick sova :DD <33 Men bloggar mer sen och juste ska ochså till min mamma idag :) 

Presentation


Tjo, jag är en liten random brud på 12 år och bor i Karlshamn! Med min Pappa. Jag gillar hästar o killar! :3 Hehe, jag går i skolan i mörrum. Denna blogg handlar lite om allt möjligt! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards